Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAakre, Iselin Grav
dc.contributor.authorPersson, Rolf Jonas
dc.contributor.authorLein, Hilde Lea
dc.contributor.authorEggen, Per-Odd
dc.date.accessioned2021-06-25T07:13:55Z
dc.date.available2021-06-25T07:13:55Z
dc.date.created2021-06-24T13:16:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationNordic Journal of STEM Education. 2021, 4 (2), 12-30.en_US
dc.identifier.issn2535-4574
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2761263
dc.language.isoengen_US
dc.publisherNTNUen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFirst-year university students' perception of chemical bonding and bond energyen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber12-30en_US
dc.source.volume4en_US
dc.source.journalNordic Journal of STEM Educationen_US
dc.source.issue2en_US
dc.identifier.doi10.5324/njsteme.v4i2.3300
dc.identifier.cristin1918182
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal