Show simple item record

dc.contributor.authorBania, Elisabeth Valmyr
dc.contributor.authorThun, Vigdis Lauritzen
dc.date.accessioned2021-03-09T09:24:52Z
dc.date.available2021-03-09T09:24:52Z
dc.date.created2021-01-22T20:10:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-82-93343-34-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2732309
dc.description.abstractProsjektet «Fjellbøgda sammen» har som mål å styrke barn og unges psykiske helse ved å bedre relasjon - og samspillskompetanse hos voksne i Oppdalssamfunnet. Målet er at flere barn skal bli sett, forstått og hørt på en slik måte at de opplever seg inkludert, får medvirke, føler økt samhørighet og mestring. «Fjellbøgda sammen» består av tre delprosjekt på tre av barns arenaer, barnehage, skole og fritid. Delprosjektene bygger på kunnskapsbaserte intervensjoner som element i tiltak som skal styrke relasjon - og samspillskompetanse. Alle delprosjektene skal evalueres, og delprosjektet «Voksenrollen i Oppdalsfotballen» skal evalueres sammen med NTNU, RKBU Midt – Norge. Denne rapporten presenterer et av delprosjektene, som ble gjennomført i 2019 som et pilotprosjekt, og som vi kaller «Voksenrollen i Oppdalsfotballen».en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherSkriftserien til Regionalt kunnskapssenter for barn og unge – Psykisk helse og barnevern (RKBU Midt-Norge) • Rapport 12/2020en_US
dc.titleFjellbøgda sammen - Voksenrollen i Oppdalsfotballenen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber50en_US
dc.identifier.cristin1877491
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record