Show simple item record

dc.contributor.authorSchaathun, Hans Georg
dc.date.accessioned2021-03-05T12:50:48Z
dc.date.available2021-03-05T12:50:48Z
dc.date.created2021-01-20T10:13:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn1892-0713
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2731892
dc.description.abstractEtter rammeplanen for ingeniørfag, er ingeniørdannelse ein viktig del av dataingeniørstudiet. Dette har vore eit utfordrande krav, for kva er eigentleg ingeniørdanning? Der er skrive mykje om danning innanfor didaktikk og utdanningsfilosofi, men knapt noko om ingeniørdanning, som me må venta skal vera noko anna enn den generelle danninga og meir konkret for fagdisiplinen vår. Det er synd dersom fagre visjonar om samfunnsansvar, samarbeid, etikk og respekt for andre fagdisiplinar vert reduserte til ullent formulerte «soft skills». Difor er det verd å søkja eit vitskapleg fundament for det danningsinnhaldet som rammeplanen krev. Dette kan me finna ved å støtta oss til dels på den danningsteoretiske tradisjonen (spesielt Kemp og Humboldt) og til dels på tenkjarar og metodeteoretikarar innanfor vårt eige fag (særleg Simon og Weizenbaum).en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherNorsk Informatikkonferanseen_US
dc.titleIngeniørdannelse. Kva har danning i teknologifag å gjera?en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.journalNIKT: Norsk IKT-konferanse for forskning og utdanningen_US
dc.identifier.cristin1875179
dc.description.localcodehttps://ojs.bibsys.no/index.php/NIK/article/view/824en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record