Strukturkompetanse i tidleg algebra - Ein kvalitativ studie av elevar på 2. og 5. trinn sitt arbeid med figurfølger
dc.contributor.advisor | Forbregd, Tore Alexander | |
dc.contributor.author | Fjeldstad, Emilie Kvamme | |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T13:45:21Z | |
dc.date.available | 2020-12-10T13:45:21Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2716969 | |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | NTNU | en_US |
dc.subject | Matematikkdidaktikk 1-7 | en_US |
dc.title | Strukturkompetanse i tidleg algebra - Ein kvalitativ studie av elevar på 2. og 5. trinn sitt arbeid med figurfølger | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3400]