Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAarsand, Liselott Assarssonnb_NO
dc.contributor.authorLyhus, Nils Antonnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:44:59Z
dc.date.available2014-12-19T14:44:59Z
dc.date.created2011-11-11nb_NO
dc.date.issued2011nb_NO
dc.identifier455897nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/271647
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskapnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.subjectkompetanseno_NO
dc.subjectkvalitetno_NO
dc.subjectdiskursno_NO
dc.subjectbarnehageno_NO
dc.subjectpersonaleno_NO
dc.subjectlivslang læringno_NO
dc.titleKvalitet, kompetanse og livslang læring: En diskursiv analyse av politiske retningslinjer for barnehagens personalgruppernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber59nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel