dc.contributor.author | Torgersen, Glenn-Egil | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:42:21Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:42:21Z | |
dc.date.created | 2012-04-27 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 524128 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-3364-4 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/270810 | |
dc.language | eng | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk institutt | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2012:48 | nb_NO |
dc.title | Multimedielæring: Læringsutbytte fra multimedia vs. analog tekst og betydningen av individuelle forskjeller i korttidsminnekapasitet | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk institutt | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i psykologi | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Psychology | en_GB |