Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTorgersen, Glenn-Egilnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:42:21Z
dc.date.available2014-12-19T14:42:21Z
dc.date.created2012-04-27nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier524128nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-3364-4nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/270810
dc.languageengnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk instituttnb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2012:48nb_NO
dc.titleMultimedielæring: Læringsutbytte fra multimedia vs. analog tekst og betydningen av individuelle forskjeller i korttidsminnekapasitetnb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk instituttnb_NO
dc.description.degreePhD i psykologinb_NO
dc.description.degreePhD in Psychologyen_GB


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel