dc.contributor.advisor | Fossvoll, Ellen K. | nb_NO |
dc.contributor.advisor | Steen-Olsen, Tove H. | nb_NO |
dc.contributor.author | Alterskjær, Kirsti V. S. | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:40:13Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:40:13Z | |
dc.date.created | 2014-10-07 | nb_NO |
dc.date.issued | 2014 | nb_NO |
dc.identifier | 753294 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/270118 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Hvilke føringer ligger det i bestemmelsen «særlig behov for spesialpedagogisk hjelp for barn før opplæringspliktig alder», og hva omfatter denne hjelpen i praksis? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 74 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |