Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorThorshaug, Arvenb_NO
dc.contributor.authorBjørkheim, Elisabethnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:57Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:57Z
dc.date.created2014-08-01nb_NO
dc.date.issued2014nb_NO
dc.identifier735806nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/270008
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.titleLærerens betydning for elever med innagerende atferd: En kvalitativ studie av hvordan trivsel og læring kan ivaretas for elever med innagerende atferdnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber68nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel