dc.contributor.advisor | Frostad, Per | nb_NO |
dc.contributor.author | Lodgaard, Jeanette | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:53Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:53Z | |
dc.date.created | 2014-07-31 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 735761 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269986 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Faktorer som bidrar til å utvikle intensjon om å slutte blant elever på videregående skole: En kvantitativ studie om bakgrunnsfaktorer, sosial og akademisk opplevelse elevene har av skolen, som kan føre til at de utvikler tanker om å slutte | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 62 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |