dc.contributor.advisor | Thorshaug, Arve | nb_NO |
dc.contributor.author | Røst, Gunhild | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:51Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:51Z | |
dc.date.created | 2014-07-31 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 735716 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269967 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | frafall | no_NO |
dc.title | Frafall og psykisk helse i videregående opplæring: Hvordan kan skolen bli mer robust til å møte frafallsproblematikken, som er en følge av redusert psykisk helse hos elevene? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 59 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |