dc.contributor.advisor | Lyngseth, Else Johansen | nb_NO |
dc.contributor.author | Jamil, Adeela | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:49Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:49Z | |
dc.date.created | 2014-07-30 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 735679 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269959 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Språkutvikling | no_NO |
dc.subject | språkgrupper | no_NO |
dc.title | Flespråklige barnehageansatte - ressurs eller utfordring?: En kvalitativ studie om flerspråklige barnehageansatte som språklige rollemodeller for norsk språkutvikling hos barn med forsinket språkutvikling | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 66 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |