dc.contributor.advisor | Skaalvik, Sidsel | nb_NO |
dc.contributor.author | Hojem, Linda | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:40Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:40Z | |
dc.date.created | 2014-04-10 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 711532 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269902 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | "Hvis æ ska kuinna nåkkå, så må æ gå på skole..": En kvalitativ studie om 3 elevers beskrivelse av sine skoleerfaringer sett i lys av deres selvoppfatning og motivasjon | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 44 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |