Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorMjaavatn, Per Egilnb_NO
dc.contributor.authorKvam, Annenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:35Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:35Z
dc.date.created2014-03-26nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier708149nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269862
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.subjectindividuell opplæringsplanno_NO
dc.subjectlæreres praksisno_NO
dc.subjectIOPno_NO
dc.titlePorten til virkeligheten: En fenomenologisk studie av læreres arbeid med å realisere intensjonen med individuelle opplæringsplanernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber56nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel