dc.contributor.advisor | Mjaavatn, Per Egil | nb_NO |
dc.contributor.author | Kvam, Anne | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:35Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:35Z | |
dc.date.created | 2014-03-26 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 708149 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269862 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | individuell opplæringsplan | no_NO |
dc.subject | læreres praksis | no_NO |
dc.subject | IOP | no_NO |
dc.title | Porten til virkeligheten: En fenomenologisk studie av læreres arbeid med å realisere intensjonen med individuelle opplæringsplaner | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 56 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |