dc.contributor.advisor | Frostad, Per | nb_NO |
dc.contributor.advisor | Valås, Harald | nb_NO |
dc.contributor.author | Ansnes, Kjersti | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:25Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:25Z | |
dc.date.created | 2013-09-18 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 649257 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269792 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Hvilke forventinger har skolen til PPT og i hvilken grad samsvarer dette med føringer i lovverk, styringsdokumenter og tidligere forskning? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 59 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |