Show simple item record

dc.contributor.advisorJohansen, Kristel Byenb_NO
dc.contributor.authorMoe, Kristin Vuttudalnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:13Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:13Z
dc.date.created2012-12-07nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier574954nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269711
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.titleElever med utagerende og innagerende atferdstrekk, og deres plass i dagens skole: En kvantitativ studie av hvordan lærere anser elever med innagerende og utagerende atferd, sett i forhold til hvilke tiltak de ønsker å sette inn i skolesammenheng, og hvilken påvirkning disse elevene har på deres praksisnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record