dc.contributor.advisor | Ulleberg, Hans Petter | nb_NO |
dc.contributor.author | Øien, Hallbjørg | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:05Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:05Z | |
dc.date.created | 2012-10-16 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 560846 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269647 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | ”Ord blir det fort for mye av, ordene kan bli som en saus i hodet”: En kvalitativ intervjustudie av tre læreres opplevelser av å undervise elever med ADD (Attention Deficit Disorder) i kunst og håndverk | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |