Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorGroven, Beritnb_NO
dc.contributor.advisorJohansen, Kjetilnb_NO
dc.contributor.authorErstad, Magnhildnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:38:57Z
dc.date.available2014-12-19T14:38:57Z
dc.date.created2012-07-05nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier539734nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269591
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.titleNonverbale lærevansker: En kvalitativ studie av rådgiveres perspektiver på sentrale utfordringer i opplæringen for elever med nonverbale lærevanskernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel