dc.contributor.advisor | Hansjörg, Hohr | nb_NO |
dc.contributor.author | Kongshaug, Signhild Marie | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:41Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:41Z | |
dc.date.created | 2011-10-24 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 451081 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269473 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | "(…) Det er jo ikke noe sånn hokus pokus det der Webster-Stratton, mye av det har du jo gjort fra FØR. Men det handler om å få satt ting i system, være bevisst på hva du GJØR.": En kvalitativ studie av fire læreres opplevelser og erfaringer med å bruke programmet "De utrolige årene" i sin hverdag som lærere. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 77 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |