dc.contributor.advisor | Hohr, Hansjörg | nb_NO |
dc.contributor.author | Egseth, Anita | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:38:27Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:38:27Z | |
dc.date.created | 2011-07-08 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 430409 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269375 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Premature barn i skolen, samarbeid mellom skole og hjem: En kvalitativ studie om hvordan foreldre til for tidlig fødte barn opplever møte med skolen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 64 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |