Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
Vis innførsel
Hjem
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for pedagogikk og livslang læring
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
An Analysis of Dominant and Alternative Approaches to Education Reform in Sub-Saharan Africa:the case of Ghana
Isahaku, Sadique
Doctoral thesis
Åpne
287583_FULLTEXT01.pdf (627.8Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/269175
Utgivelsesdato
2009
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for pedagogikk og livslang læring
[2673]
Utgiver
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt
Serie
Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2009:249
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk