Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorJenssen, Anders Todalnb_NO
dc.contributor.authorShaw, Kai Haugennb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:37:00Z
dc.date.available2014-12-19T14:37:00Z
dc.date.created2014-09-19nb_NO
dc.date.issued2014nb_NO
dc.identifier748389nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/268928
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskapnb_NO
dc.titleValgkampdekning på nett: En komparativ studie av informasjonsverdien hos 3 norske avisers nett og papirutgaver under valgkampen i 2013nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel