Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJørgensen, Terjenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:35:49Z
dc.date.available2014-12-19T14:35:49Z
dc.date.created2011-10-27nb_NO
dc.date.issued2010nb_NO
dc.identifier451870nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/268435
dc.languageengnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskapnb_NO
dc.title”It’s the Economy, Stupid”: Medieinnhold som grunnlag for økonomisk stemmegivning i Norgenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel