Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorMidford, Paulnb_NO
dc.contributor.authorJensen, Magnus Romnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:35:42Z
dc.date.available2014-12-19T14:35:42Z
dc.date.created2011-09-02nb_NO
dc.date.issued2011nb_NO
dc.identifier438386nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/268373
dc.languageengnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskapnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.titleNationalism and the Marketplace of Ideas: China from 1990 to 2010nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel