Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBreivik, Magnar
dc.contributor.authorViken, Andreas Sørnes
dc.date.accessioned2020-08-06T08:39:16Z
dc.date.available2020-08-06T08:39:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2671034
dc.description.abstractFørste del av oppgaven er en gjennomgang og diskusjon rundt et utvalg av eksisterende teorier om musikk og lyd i videospill. Etter dette følger en analyse av utvalgte deler av videospillet Wolfenstein: The New Order. Dette er et historiedrevet videospill, og de teorier som ble gjennomgått i første del av oppgaven blir brukt for å finne musikk og lyders rolle og funksjon i spillopplevelsen.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNUen_US
dc.subjectVideospill, musikk i videospill, lyd i videospill,en_US
dc.titleMusikk og lyd i Wolfenstein: The New Order - En analytisk tilnærming til et historiedrevet videospillen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Musicology: 110en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel