Show simple item record

dc.contributor.advisorHilde Kvam
dc.contributor.authorSolveig Villung
dc.date.accessioned2020-07-10T16:01:03Z
dc.date.available2020-07-10T16:01:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2663744
dc.description.abstractKva for klisjéar og stereotypar om kvinneligheit finst i og utanfor teatret, og på kva måte finn dei stad i førestillingane Bare en våt munn og Jesus Christ Superstar? Her definerer eg kva omgrepet kvinnelegheit inneberer og omfattar, så seier eg noko om kvifor det er viktig å diskutere og kva teaterhistoriske hendingar som ligg til grunne for korleis stoda er i dag. Vidare ser eg spesifikt på førestillingane Bare en våt munn og Jesus Christ Superstar, som er to førestillingar som har blitt synte for publikum i 2020. Her ser eg på korleis dei på forskjellige måtar skildrer kvinnelighet, og er to gjeldande tilfelle for korleis tematikken blir skildra i dag. Til dømes ser eg på om dei illustrerer klisjéar og stereotpar kring emnet.
dc.publisherNTNU
dc.titleKvinnelighet i teatret
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record