Show simple item record

dc.contributor.advisorStrøm, Bjarne
dc.contributor.authorLangeland, Joachim
dc.contributor.authorIhlebæk, Petter
dc.date.accessioned2020-06-27T16:01:43Z
dc.date.available2020-06-27T16:01:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2659754
dc.description.abstractdenne oppgaven har vi undersøkt og analysert hva som påvirker leseferdighetene til elever i fjerdeklasse i fire forskjellige land. Funnene baserer seg på datasettet fra undersøkelsen PIRLS 2001 hvor 35 land deltok. Landene vi har gått ut ifra er: - Norge (lav innvandring, høy inntekt) - Belize (lav innvandring, lav inntekt) - Canada (høyere innvandring, høy inntekt) - Bulgaria (høy innvandring, lav inntekt)
dc.publisherNTNU
dc.titleSammenheng mellom leseferdigheter og familieinntekt i 4 forskjellige land med forskjellig grad av innvandring og størrelse på familieinntekt blant elever på fjerde trinn.
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record