Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorStrøm, Bjarne
dc.contributor.authorLangeland, Joachim
dc.contributor.authorIhlebæk, Petter
dc.date.accessioned2020-06-27T16:01:43Z
dc.date.available2020-06-27T16:01:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2659754
dc.description.abstractdenne oppgaven har vi undersøkt og analysert hva som påvirker leseferdighetene til elever i fjerdeklasse i fire forskjellige land. Funnene baserer seg på datasettet fra undersøkelsen PIRLS 2001 hvor 35 land deltok. Landene vi har gått ut ifra er: - Norge (lav innvandring, høy inntekt) - Belize (lav innvandring, lav inntekt) - Canada (høyere innvandring, høy inntekt) - Bulgaria (høy innvandring, lav inntekt)
dc.publisherNTNU
dc.titleSammenheng mellom leseferdigheter og familieinntekt i 4 forskjellige land med forskjellig grad av innvandring og størrelse på familieinntekt blant elever på fjerde trinn.
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel