Show simple item record

dc.contributor.authorWestgaard, Espennb_NO
dc.contributor.authorWestgaard, Trond S.nb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:27:04Z
dc.date.available2014-12-19T14:27:04Z
dc.date.created2010-02-05nb_NO
dc.date.issued2009nb_NO
dc.identifier292236nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/265690
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for industriell økonomi og teknologiledelsenb_NO
dc.titleDen norske CPA modellen: det norske mobile innholdsmarkedets utvikling og suksessnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for industriell økonomi og teknologiledelsenb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record