Læreres profesjonelle utvikling med Lesson Study som metode i intervensjonsforskning
dc.contributor.advisor | Postholm, May Britt | |
dc.contributor.advisor | Dons, Carl Fredrik | |
dc.contributor.author | Hauge, Kåre | |
dc.date.accessioned | 2020-03-03T12:28:43Z | |
dc.date.available | 2020-03-03T12:28:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-326-4077-5 | |
dc.identifier.issn | 1503-8181 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2644935 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU;2019:240 | |
dc.title | Læreres profesjonelle utvikling med Lesson Study som metode i intervensjonsforskning | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | nb_NO |
dc.description.localcode | digital fulltext is not avialable | nb_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Institutt for lærerutdanning [3374]