Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrataas, Delilah Anne Bermudez
dc.date.accessioned2020-01-28T12:52:16Z
dc.date.available2020-01-28T12:52:16Z
dc.date.created2020-01-26T17:29:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn1892-0888
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2638359
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherBergen Open Access Publishingnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleRe-posing the Question: Shakespeare in/and Educationnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.volume7nb_NO
dc.source.journalEarly Modern Culture Onlinenb_NO
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.15845/emco.v7i1.2972
dc.identifier.cristin1782232
dc.description.localcode© 2020 Delilah Bermudez Brataas. This is an open access article under the CC BY license.nb_NO
cristin.unitcode194,67,80,0
cristin.unitnameInstitutt for lærerutdanning
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal