Show simple item record

dc.contributor.authorKirkholt, Tore
dc.date.accessioned2020-01-17T12:11:51Z
dc.date.available2020-01-17T12:11:51Z
dc.date.created2020-01-16T14:27:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn0023-5415
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2636831
dc.description.abstractHans Ulrich Gumbrecht har argumentert for at då ein ny, refleksiv observatørrolle vart etablert i løpet av det 19. hundreåret, førte det til ei stor interesse for spørsmålet om det var muleg å sameina observasjonen av verda gjennom sansane (persepsjonen) med den tilgangen til verda vi har gjennom bruk av omgrep (erfaringa). Essayet argumenterer for at denne interessa var sentral i den norske kunstdebatten mot slutten av det 19. hundreåret og undersøkjer korleis kritikarar, kunsthistorikarar og kunstnarar tenkte kring forholdet mellom persepsjon og erfaring i samband med dei kunstnariske hovudstraumane i tida.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleDen refleksive observatøren og kunstens grep om verdanb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.journalKunst og kulturnb_NO
dc.identifier.doi10.18261/issn.1504-3029-2019-03-01
dc.identifier.cristin1774990
dc.description.localcodeCopyright © 2019 Author(s). This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons CC-BY-NC 4.0 License (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).nb_NO
cristin.unitcode194,62,35,0
cristin.unitnameInstitutt for kunst- og medievitenskap
cristin.ispublishedtrue
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal