dc.contributor.author | Kirkholt, Tore | |
dc.date.accessioned | 2020-01-17T12:11:51Z | |
dc.date.available | 2020-01-17T12:11:51Z | |
dc.date.created | 2020-01-16T14:27:56Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.issn | 0023-5415 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2636831 | |
dc.description.abstract | Hans Ulrich Gumbrecht har argumentert for at då ein ny, refleksiv observatørrolle vart etablert i løpet av det 19. hundreåret, førte det til ei stor interesse for spørsmålet om det var muleg å sameina observasjonen av verda gjennom sansane (persepsjonen) med den tilgangen til verda vi har gjennom bruk av omgrep (erfaringa). Essayet argumenterer for at denne interessa var sentral i den norske kunstdebatten mot slutten av det 19. hundreåret og undersøkjer korleis kritikarar, kunsthistorikarar og kunstnarar tenkte kring forholdet mellom persepsjon og erfaring i samband med dei kunstnariske hovudstraumane i tida. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Universitetsforlaget | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.title | Den refleksive observatøren og kunstens grep om verda | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.type | Peer reviewed | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.journal | Kunst og kultur | nb_NO |
dc.identifier.doi | 10.18261/issn.1504-3029-2019-03-01 | |
dc.identifier.cristin | 1774990 | |
dc.description.localcode | Copyright © 2019 Author(s). This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons CC-BY-NC 4.0 License (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/). | nb_NO |
cristin.unitcode | 194,62,35,0 | |
cristin.unitname | Institutt for kunst- og medievitenskap | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.qualitycode | 1 | |