Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVestberg, Nina Lager
dc.date.accessioned2019-10-28T08:28:06Z
dc.date.available2019-10-28T08:28:06Z
dc.date.created2013-10-21T10:45:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationNorsk Medietidsskrift. 2013, 20 (4), 312-329.nb_NO
dc.identifier.issn0804-8452
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2624782
dc.description.abstractThe relationship between children and new media is a recurrent topic of media studies research. This article examines the relationship between children and digital media technologies from an eco-ethical perspective, highlighting how media consumption always involves consumption of material resources. Adopting a visual culture approach to media representations, its discussion focuses on the website and advertising campaign of a Norwegian environmental organisation for children.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.title"Ikke sint, bare veldig skuffet": Om barn, miljø og medieteknologinb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber312-329nb_NO
dc.source.volume20nb_NO
dc.source.journalNorsk Medietidsskriftnb_NO
dc.source.issue4nb_NO
dc.identifier.cristin1059066
dc.description.localcodeCreative Commons (CC BY-NC 4.0)nb_NO
cristin.unitcode194,62,35,0
cristin.unitnameInstitutt for kunst- og medievitenskap
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal