Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorRefsvik,Kjell Are
dc.contributor.advisorBarland, Jens
dc.contributor.authorLindeløff, Jeanette
dc.contributor.authorRøsåsen, Anne
dc.contributor.authorThøring, Kristin
dc.date.accessioned2019-09-19T14:00:22Z
dc.date.available2019-09-19T14:00:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2617728
dc.description.abstractDenne oppgaven er gitt av Aller Media AS om hvordan få ungdom til å lese mer nyheter. Aller Media har noe vanskeligheter med å nå målgruppen 12–18 år, derfor ønsket de å lage denne oppgaven slik at vi kunne løse denne problemstillingen ved å gjøre undersøkelser og lage en prototype på et produkt for de som skal løse dette på en bedre måte enn det gjøres i dag. Formålet med oppgaven var å utvikle en idè og en prototype som skal gjøre at Aller media klarer å treffe denne brukergruppen bedre. Rapporten presenterer en detaljert prosess fra idè til en klikkbar prototype som skal illustrere den idèen vi har kommet frem til.
dc.description.abstractThis assignment is given by Aller Media AS and is about how to make youth between the age 12- 18 years read more news. Aller Media has some difficulties reaching this target group, and therefore wanted to make this assignment for us to solve by doing research, and make a prototype from the founds of the research. The purpose of the assignment is to develop an idea and a possible solution to meet the target group better that it does today. The report presents a detailed process from an idea to a clickable prototype that illustrates the idea we have come up with.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleNyheter for ungdom
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel