Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorListhaug, Kjersti Faldet
dc.contributor.authorTorheim, Karen Johanne
dc.date.accessioned2019-09-11T14:00:17Z
dc.date.available2019-09-11T14:00:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2616426
dc.description.abstractDenne studien observerer translingvistisk interferens i syntaktisk plassering av verb hos norske elever/studenter med engelsk som andrespråk og fransk som tredjespråk. Den fokuserer på tilegning av fransk som tredjespråk ved å undersøke potensielle overføringer av syntaktiske strukturer i produksjonsdata.
dc.description.abstractThis study observes translinguistic interference in syntactic placement of verbs in norwegian pupils/students with english as a second language and french as a third language. It focuses on the acquisition of french as a third language by examining potential transfers of syntactic structures in production data.
dc.language
dc.publisherNTNU
dc.titleL'acquisition syntaxique en L3: Une étude sur l’interférence translinguistique dans le placement du verbe en français L3
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel