Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorPaulsen, Morten Flate
dc.contributor.authorHamnes, Nore
dc.date.accessioned2019-09-11T10:57:27Z
dc.date.created2018-05-27
dc.date.issued2018
dc.identifierntnudaim:18242
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2615894
dc.description.abstractBruken av e-læring har økt mye og det gir nye muligheter for læring og kunnskapsdeling. Denne studien ser nærmere på hva som skal til for å kunne øke bruken av e-læringsplattformen KS-Læring og hva en god bruk av denne vil kunne gi av gevinster. For å svare på problemstillingen Hvordan øke bruken av læringsplattformen KS Læring i kommuner og fylkeskommuner? ble det brukt en kombinasjon av kvalitative og kvantitave metoder. Det ble sendt ut en spørre undersøkelse til superbrukere av KS-læring og det ble gjennomført e-postintervjuer med noen superbruker. Studien kommer fram til flere områder man bør fokusere på for å kunne øke bruken av KS-læring og positive effekter av dette.nb_NO
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.subjectIKT-basert samhandlingen
dc.titleBruk av læringsplattformen KS-Læringnb_NO
dc.title.alternativeUse of the learning platform KS-Læringen
dc.typeMaster thesisen
dc.source.pagenumber70
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk,Institutt for datateknologi og informatikknb_NO
dc.date.embargoenddate10000-01-01


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel