dc.contributor.advisor | Paulsen, Morten Flate | |
dc.contributor.author | Hamnes, Nore | |
dc.date.accessioned | 2019-09-11T10:57:27Z | |
dc.date.created | 2018-05-27 | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier | ntnudaim:18242 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2615894 | |
dc.description.abstract | Bruken av e-læring har økt mye og det gir nye muligheter for læring og kunnskapsdeling. Denne studien ser nærmere på hva som skal til for å kunne øke bruken av e-læringsplattformen KS-Læring og hva en god bruk av denne vil kunne gi av gevinster.
For å svare på problemstillingen Hvordan øke bruken av læringsplattformen KS Læring i kommuner og fylkeskommuner? ble det brukt en kombinasjon av kvalitative og kvantitave metoder. Det ble sendt ut en spørre undersøkelse til superbrukere av KS-læring og det ble gjennomført e-postintervjuer med noen superbruker.
Studien kommer fram til flere områder man bør fokusere på for å kunne øke bruken av KS-læring og positive effekter av dette. | nb_NO |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.subject | IKT-basert samhandling | en |
dc.title | Bruk av læringsplattformen KS-Læring | nb_NO |
dc.title.alternative | Use of the learning platform KS-Læring | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.source.pagenumber | 70 | |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk,Institutt for datateknologi og informatikk | nb_NO |
dc.date.embargoenddate | 10000-01-01 | |