Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEvensen, Lars Sigfred
dc.date.accessioned2019-01-18T12:19:02Z
dc.date.available2019-01-18T12:19:02Z
dc.date.created2013-01-15T11:16:30Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-82-15-02044-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2581297
dc.description.abstractArtikkelen er en analyse av lærersamtaler om kvalitet i elevtekster fra grunnskolens mellomtrinn. Hvordan etablerer lærere felles vurderingsnormer? Analysen er gjort med utgangspunkt i det dialogiske begrepet 'lysbryting' ('refraction').nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.relation.ispartofTeorier om tekst i møte med skolens lese- og skrivepraksiser
dc.subjectSamtaleanalysenb_NO
dc.subjectConversation analysisnb_NO
dc.subjectSpråktesting og vurderingnb_NO
dc.subjectLanguage testing and assessmentnb_NO
dc.subjectDiskursanalysenb_NO
dc.subjectDiscourse analysisnb_NO
dc.subjectSosiale normernb_NO
dc.subjectSocial normsnb_NO
dc.titleUnderveis mot et tolkningsfellesskap: lærerstemmer om elevteksternb_NO
dc.typeChapternb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Anvendt språkvitenskap: 012nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Applied linguistics: 012nb_NO
dc.source.pagenumber151-160nb_NO
dc.identifier.cristin988467
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 212303nb_NO
dc.description.localcodeThis chapter will not be available due to copyright restrictions (c) 2012 by Universitetsforlagetnb_NO
cristin.unitcode194,62,60,0
cristin.unitnameInstitutt for språk og litteratur
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel