Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorDoseth, Mariann
dc.contributor.authorBerge Kristensen, Marie
dc.date.accessioned2018-11-05T15:21:40Z
dc.date.available2018-11-05T15:21:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2571150
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.subjectSpesialpedagogikknb_NO
dc.titleHvordan forstår og opplever assistenter sin rolle og arbeidssituasjon i grunnskolen? Hvordan kan de motiveres videre i sitt arbeid med elever som trenger ekstra oppfølging?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200nb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel