Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBarland, Jens
dc.contributor.authorLøvf, Sara Elisabeth
dc.date.accessioned2018-09-11T07:34:54Z
dc.date.available2018-09-11T07:34:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2561885
dc.description.abstractDenne rapporten tar leseren gjennom et bachelorprosjekt som ble gjennomført våren 2018 innenfor studieretningen Medieledelse på NTNU i Gjøvik. Prosjektet er basert på oppdragsgiver LESS (Light Emergency Stretcher Systems) sine utfordringer med digital markedsføring. Resultatet ble en digital markedsføringsstrategi som følger en konkret metodikken som heter Inbound Marketing. Prosjektbeskrivelsen ble formulert til en problemstilling, og for å besvare problemstillingen ble forskningsmetodene casestudie og datainnsamling tatt i bruk. Rapporten består dermed av en beskrivelse av gjennomføringen, nødvendig teori, metodevalg og resultatet av forskningen. Resultatet er en Inbound Marketing-strategi, nødvendige analyser og forslag på innhold og tiltak for å nå de fastsatte målene. For å besvare problemstillingen i sin helhet presenterer rapporten hvordan den ville sett ut i praksis, og hvilken fortjeneste LESS kan forvente ved full implementering.nb_NO
dc.description.abstractThis report is based on a bachelor thesis that was completed spring 2018 at NTNU in Gjovik, Norway. The goal was to create a digital marketing strategy for LESS AS (Light Emergency Stretcher Systems) that follows a concrete methodology called Inbound Marketing. The strategy will resolve the marketing challenges LESS are currently facing, and increase the demand of their products. The report includes a description of the implementation, literary theories, the academic methods used in the project and the result of them. The result is an Inbound Markting strategy with internal and external analyzes, and a strategy to reach the defined goals.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectmedieledelsenb_NO
dc.subjectInbound Marketingnb_NO
dc.subjectdigital markedsføringsstrateginb_NO
dc.titleInbound Marketing-strategi for LESS ASnb_NO
dc.title.alternativeInbound Marketing-strategy for LESS ASnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Technology: 500::Information and communication technology: 550nb_NO
dc.source.pagenumber103nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel