• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk (IE)
  • Institutt for datateknologi og informatikk
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for informasjonsteknologi og elektroteknikk (IE)
  • Institutt for datateknologi og informatikk
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Intelligent agents in computer games

Løland, Karl Syvert
Master thesis
Thumbnail
Åpne
348679_COVER01.pdf (46.41Kb)
348679_FULLTEXT01.pdf (3.173Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/251298
Utgivelsesdato
2008
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for datateknologi og informatikk [4881]
Sammendrag
In this project we examine whether or not a intelligent agent can learn how to play a computer game using the same inputs and outputs as a human. An agent architecture is chosen, implemented, and tested on a standard first person shooter game to see if it can learn how to play that game and find a goal in that game. We conclude the report by discussing potential improvements to the current implementation.
Utgiver
Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskap

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit