Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Democratic schools – Analytical Perspectives
Solhaug, Trond
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
1564275.pdf (407.3Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2504999
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for lærerutdanning
[3403]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[37219]
Originalversjon
Journal of Social Science Education. 2018, 17 (1), 2-12.
10.4119/UNIBI/jsse-v17-i1-1791
Utgiver
Bielefeld University
Tidsskrift
Journal of Social Science Education
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk