"Disse utfordringene, i barnehagen er det en annerledes virkelighet enn hva vi møter på skolen" - En kvalitativ fokusgruppeintervjustudie av barnehagen og skolens opplevelse av samarbeidet rundt overgangen for et barn med Asd
dc.contributor.advisor | Frostad, Per | |
dc.contributor.author | Thomassen, Laila Hauknes | |
dc.date.accessioned | 2018-04-30T11:52:52Z | |
dc.date.available | 2018-04-30T11:52:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2496547 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | Overgang | nb_NO |
dc.subject | Autisme | nb_NO |
dc.title | "Disse utfordringene, i barnehagen er det en annerledes virkelighet enn hva vi møter på skolen" - En kvalitativ fokusgruppeintervjustudie av barnehagen og skolens opplevelse av samarbeidet rundt overgangen for et barn med Asd | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nb_NO |
dc.description.localcode | Denne masteroppgaven vil etter forfatterens ønske ikke bli tilgjengelig. | nb_NO |