Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBarland, Jens
dc.contributor.authorHartz, Helle Formo
dc.contributor.authorMikalsen, Hilde
dc.date.accessioned2017-09-25T08:22:48Z
dc.date.available2017-09-25T08:22:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2456453
dc.description.abstractDenne rapporten bygger på et ønske fra Den Norske Turistforening om å utvikle kommunikasjonen i digitale medier. Prosjektet introduserer Den Norske Turistforening for søkemotorannonsering som et nytt ledd i deres markedsføring. For å få rikelig med innsikt og erfaring om annonseringsmetoden har det blitt benyttet case som metode, hvor forskerne i tillegg til å observere en søkemotorannonseringskampanje, også har utformet og gjennomført kampanjen selv. Med grunnlag i dette vil rapportens innhold gi et bilde på hvordan en søkemotorannonseringskampanje utformes, gjennomføres og optimaliseres, samt hvilke effekter som skapes. Rapportens beskrivelse av prosessen, samt omtalen av resultater og effekter, resulterer i et grunnlag for videre implementering av søkemotorannonsering i Den Norske Turistforenings markedsføring.nb_NO
dc.description.abstractThis bachelor thesis is based on a request from The Norwegian Trekking Association to develop their communication in digital media. The project introduces Search Engine Marketing as an extension in their marketing. Case study is the research method used to gain insight and experience about the advertising. In addition to observe the Search Engine Marketing campaign, the researches also have designed and optimized the campaign theirself. The thesis content will present how a Search Engine Marketing campaign is designed, implemented and optimized, as well as the effects achieved. This provides a basis for further implementation of Search Engine Marketing for The Norwegian Trekking Association.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectSøkemotorannonseringnb_NO
dc.subjectGoogle AdWordsnb_NO
dc.subjectIdeell organisasjonnb_NO
dc.subjectSearch Engine Marketingnb_NO
dc.subjectNon-profitnb_NO
dc.subjectNon-profit organizationnb_NO
dc.titleSøkemotorannonsering for Den Norske Turistforeningnb_NO
dc.title.alternativeSearch Engine Marketing for The Norwegian Trekking Associationnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310nb_NO
dc.source.pagenumber106nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel