Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRevdal, Bente
dc.date.accessioned2017-09-14T07:32:01Z
dc.date.available2017-09-14T07:32:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2454624
dc.description.abstractSom følge av diskusjonen om grammatikkundervisning har jeg altså hatt et ønske om å sette norskfagets grammatikkundervisning i fokus. Jeg praktiserer nå selv som norsklærer, og ser viktigheten av å reflektere over hvorfor man skal undervise i grammatikk, og ikke minst hvordan. For å selv kunne reflektere, er det nyttig å vite hvordan andre lærere reflekterer over feltet, og hvordan de praktiserer det. Min problemstilling er derfor følgende: Hvordan underviser tre norsklærere ved 4., 7. og 10. årstrinn i grammatikk? Og hvilke forestillinger har de om grammatikk og grammatikkundervisning?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNTNUnb_NO
dc.title"For å kunn bruk må du ha lært.": en kvalitativ studie av tre norsklæreres grammatikkundervisningnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel