dc.contributor.advisor | Eliassen, Knut Ove | nb_NO |
dc.contributor.author | Wigre, Sindre Renny | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:10:04Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:10:04Z | |
dc.date.created | 2014-09-10 | nb_NO |
dc.date.issued | 2014 | nb_NO |
dc.identifier | 745406 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/244385 | |
dc.description.abstract | An ludologic study of three videogames. | nb_NO |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for språk og litteratur | nb_NO |
dc.subject | logi | no_NO |
dc.subject | prosedyrisk retorikk | no_NO |
dc.title | Spill, instanser og distanser: Undersøkelsen av et ludisk du | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 71 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for språk og litteratur | nb_NO |