dc.contributor.advisor | Fodstad, Lars August | nb_NO |
dc.contributor.author | Mortensvik, Astrid | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:09:58Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:09:58Z | |
dc.date.created | 2014-09-05 | nb_NO |
dc.date.issued | 2014 | nb_NO |
dc.identifier | 743806 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/244337 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for språk og litteratur | nb_NO |
dc.subject | eldre skjønnlitteratur | no_NO |
dc.subject | literacy | no_NO |
dc.subject | estetikk | no_NO |
dc.subject | kosmopolitisk emapti | no_NO |
dc.subject | ferdighet | no_NO |
dc.subject | dannelse | no_NO |
dc.subject | læreplanen i Kunnskapsløftet 06 | no_NO |
dc.subject | didaktikk | no_NO |
dc.subject | legitimering | no_NO |
dc.subject | kanon | no_NO |
dc.subject | litterær kompetanse | no_NO |
dc.subject | transferkompetanse | no_NO |
dc.subject | performancekompetanse | no_NO |
dc.title | «Wake up call fra fortida»: En studie i avgangselevers legitimering av eldre litteratur i videregående skole | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 126 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for språk og litteratur | nb_NO |