dc.contributor.advisor | Oversand, Kjell | nb_NO |
dc.contributor.author | Skrede, Geir Marius Nes | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:07:16Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:07:16Z | |
dc.date.created | 2012-02-09 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 495521 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243613 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for musikk | nb_NO |
dc.subject | Humanities, Theology | en_GB |
dc.subject | Studio | no_NO |
dc.subject | produksjon | no_NO |
dc.subject | fremførelse | no_NO |
dc.subject | fremføringspraksis | no_NO |
dc.subject | Michael Jackson | no_NO |
dc.subject | Billie Jean | no_NO |
dc.subject | studioproduksjon | no_NO |
dc.subject | livefremførelse | no_NO |
dc.title | Studioproduksjon og livefremførelse: Fremføringspraksis i lys av Michael Jacksons «Billie Jean» | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 95 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for musikk | nb_NO |