dc.contributor.advisor | Brinch, Sara | nb_NO |
dc.contributor.author | Halvorsen, Kristina | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:06:23Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:06:23Z | |
dc.date.created | 2014-06-18 | nb_NO |
dc.date.issued | 2014 | nb_NO |
dc.identifier | 726649 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243409 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskap | nb_NO |
dc.subject | dataspill | no_NO |
dc.subject | narrativ | no_NO |
dc.subject | historiefortelling | no_NO |
dc.subject | mass effect | no_NO |
dc.subject | sleeping dogs | no_NO |
dc.subject | the walking dead | no_NO |
dc.subject | fiksjonsinnlevelse | no_NO |
dc.subject | empati | no_NO |
dc.subject | karakterutvikling | no_NO |
dc.subject | dissonans | no_NO |
dc.subject | konsonans | no_NO |
dc.title | Ludonarrativ dissonans og konsonans: En analyse av fiksjonsinnlevelse og spilldesign i historiedrevne dataspill | nb_NO |
dc.title.alternative | Ludonarrative Dissonance and Consonance: Interaction with game design and storytelling in computer games | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 91 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskap | nb_NO |