dc.contributor.advisor | Jørgensen, Ulla Angkjær | nb_NO |
dc.contributor.author | Kvarme, Øyvind Rongevær | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:06:22Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:06:22Z | |
dc.date.created | 2014-06-17 | nb_NO |
dc.date.issued | 2014 | nb_NO |
dc.identifier | 725937 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243401 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskap | nb_NO |
dc.subject | Performance | en_GB |
dc.subject | reenactment | en_GB |
dc.subject | performans | en_GB |
dc.subject | Marina Abramovic | en_GB |
dc.subject | The Artist is Present | en_GB |
dc.title | Performance: Gjenoppføring, historie og dokumentasjon: Ei analyse av The Artist is Present (2010) | nb_NO |
dc.title.alternative | Performance: Reenactment, history and documentation: An analysis The Artist is Present (2010) | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 107 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskap | nb_NO |