Show simple item record

dc.contributor.authorBuland, Trond Hallgeir
dc.contributor.authorMathiesen, Ida Holth
dc.contributor.authorMordal, Siri
dc.date.accessioned2017-03-02T09:46:50Z
dc.date.available2017-03-02T09:46:50Z
dc.date.created2015-05-21T12:47:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationSINTEF , 2015nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-14-05793-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2432675
dc.description.abstractDenne rapporten presenterer resultatene fra et kvalitativt forskningsprosjekt om rådgiverrollen. Prosjektet ble gjennomført på oppdrag fra Utdanningsforbundet, av forskere ved SINTEF, NTNU og IRIS. Prosjektet ble gjennomført i 2014, og i tråd med oppdragsgivers ønske konsentrerer rapporten seg om rådgivernes egne oppfatninger rundt rolle og arbeidshverdag i skolen. Rapporten tar for seg rådgiverrollen både i ungdomsskolen og i videregående skole. Studien har utelukkende vært basert på kvalitative data fra intervjuer gjennomført vinter 2013 og gjennom 2014. Rapporten søker å gi innsikt i hva rådgiverne synes er viktig for den videre utviklingen av rådgiverfunksjonen i skolen, både i forhold til kompetanseheving, arbeidsoppgaver, arbeidsdeling og samarbeid.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherSINTEF, NTNU, IRISnb_NO
dc.titleRådgiverrollen, mellom tidstyv og grunnleggende ferdighetnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber127nb_NO
dc.identifier.cristin1243769
cristin.unitcode194,67,55,0
cristin.unitnameProgram for lærerutdanning
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record