Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSæbø, Aud Berggrafnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T13:05:47Z
dc.date.available2014-12-19T13:05:47Z
dc.date.created2010-01-20nb_NO
dc.date.issued2009nb_NO
dc.identifier288212nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-1413-1 (trykt utg.)nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-1414-8 (electronic)nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/243231
dc.languageengnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskapnb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2009:22nb_NO
dc.titleDrama og elevaktiv læring: En studie av hvordan drama svarer på undervisnings- og læringsprosessens didaktiske utfordringernb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskapnb_NO
dc.description.degreePhD i estetiske fagnb_NO
dc.description.degreePhD in Humanities and the Artsen_GB


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel