dc.contributor.author | Sæbø, Aud Berggraf | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T13:05:47Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T13:05:47Z | |
dc.date.created | 2010-01-20 | nb_NO |
dc.date.issued | 2009 | nb_NO |
dc.identifier | 288212 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-1413-1 (trykt utg.) | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-1414-8 (electronic) | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/243231 | |
dc.language | eng | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskap | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2009:22 | nb_NO |
dc.title | Drama og elevaktiv læring: En studie av hvordan drama svarer på undervisnings- og læringsprosessens didaktiske utfordringer | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet, Institutt for kunst og medievitenskap | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i estetiske fag | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Humanities and the Arts | en_GB |